۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

راهنمای بازی 41148

41148

41148 ماجراهای مردی را روایت می کند که گذشته خود را فراموش کرده و درگیر ماجراهایی مرگبار شده است، او سرانجام  به هویت واقعی خود پی می برد. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و برای به اتمام رساندن ماموریت خود، با شخصیت هایی عجیب، مکان های مخفی و اتفاقات ترسناک مختلفی روبرو خواهد شد. مسیری همراه با خون و فریب و خشونت در پیش روی شماست و برای رسیدن به هدف و روشن شدن همه رازها، باید بهای آن را پرداخت کنید!

  • پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹

دانلود بازی Age of Mythology دوبله فارسی

بازی عصر اساطیر

این بازی دارای سه داستان مجزا در مناطق یونان،مصر و جزایر اسکاندیناوی می باشید. داستان اول آن این است که افرادی شرور که همان دیوها هستند به شهر شما حمله میکنند و نمادهای شهر شما را خراب و عصای زئوس را می ربایند و مردمان شهرتان را به اسارت میبرند و شما باید با ارتشی از سربازان خود به دنبال عصای زئوس بروید و در پایان باید رئیس دیوهای را نابود کنید و مردمانتان را از اسارت در بیاورید. در داستانی دیگر شما در اول بازی به خوابی فرو میروید و در آن خواب به فردی شرور تبدیل میشوید و با مردمانتان به جنگ و ستیز میپردازید و برای بیرون آمدن از این خواب باید تمام قسمت های این بازی را پشت سر بگزارید.

  • دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹

معتبرترین سایت های دریافت بیت کوین🏆

بیت کوین رایگان

با سلام خدمت همه دوستان ، در این پست تصمیم دارم پرسودترین و بهترین سایتهای برای کسب بیت کوین رایگان رو بهتون معرفی کنم و نحوه ثبت نام و دریافت رایگان بیت کوین از هر کدوم از سایتها را براتون بطور کامل توضیح بدم .

  • جمعه ۲۱ شهریور ۹۹

دانلود سریال batwoman

بت وومن

سال ساخت : (2019– )

ژانر : اکشن ، ماجراجویی ، جنایی

امتیاز : 3.4/10 

کیفیت : WEB-DL HDTV

کشور سازنده : USA

وضعیت پخش : در حال پخش

زمان پخش : N.A

کارگردان : Caroline Dries

ستارگان : Sam Littlefield, Ruby Rose, Dougray Scott

  • چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹

معرفی بهترین سایت های کلیکی ایرانی

سایت های کلیکی

لیست بهترین سایت های کلیکی ایرانی درحال حاضر با پرداختی های منظم

شما در سایت های کلیکی زیر می توانید بدون هیچ گونه سرمایه اولیه و با داشتن یک گوشی و اینترنت درآمد ریالی داشته باشید. کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات در سایت کلیکی ساده ترین روش کسب درآمد اینترنتی است.

در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین سایت های کلیکی ایرانی آشنا کنیم تمام سایت های که در این مقاله معرفی می شوند دارای اعتبار خوبی هستند و شما می توانید روزانه درآمد نسبت خوبی داشته باشید فقط توجه کنید که درآمد در این سایت ها فقط به کلیک کردن خلاصه نمی شود و باید  آشنا به روش های ریفرال گیری یا زیرمجموعه گیری باشید.

  • جمعه ۱۴ شهریور ۹۹
پیوندهای روزانه