آموزش زبان

امروز یادگیری زبان دوم به یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم جهان و ازجمله ایرانیان تبدیل‌شده است. و اکثر افراد زبان انگلیسی را برای یادگیری به‌عنوان زبان دوم خود انتخاب می‌کنند.

.

.


اما دلیل این انتخاب چیست؟
‏اولین دلیل می‌تواند این باشد که زبان انگلیسی به زبان بین‌المللی تبدیل‌شده و یادگیری ان برای اکثر افراد ضروری می‌باشد چون تقریباً می‌تواند گفت که در  همه جا زبان انگلیسی دخیل است.از نرم‌افزارهای اندرویدی گرفته تا وب‌سایت‌ها و حتی افرادی که قصد دارند به خارج کشور سفر کنند چه به‌عنوان توریست،کارفرما یا حتی برای مهاجرت باید زبان انگلیسی را فراگرفته باشند.
‏ما در این برنامه سعی کردیم با بومی‌سازی برنامه و متودی کاملاً جدید زبان انگلیسی را به شما زبان آموز عزیز یاد بدهیم.

.

.


‏روشی که این برنامه از آن برای آموزش استفاده می‌کند این‌طور است که ابتدا یک قالب را به شما آموزش می‌دهد و بعد از یادگیری داخل جمله لغاتی تزریق می‌کنیم که جمله‌های جدیدی ساخته می‌شود.که با دانلود برنامه با این روش بهتر اشنا می شوید.


.

.


این برنامه شامل بیش از 1800 لغت و عبارت است که آن‌ها را با تلفظ لهجه امریکایی آقا و خانم برای شما قراردادیم و همچنین روش بسیار خوبی هم برای تکرار و تمرین شما قراردادیم که اگر شما طبق ان عمل کنید تمامی مطالب را به‌طور کامل به حافظه بلندمدت خود می‌سپارید.یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه دسته‌بندی موضوعی است که نیاز شمارا در شرایط مختلف مثل رستوران،پارک،فروشگاه و... برآورده می‌سازد.

دانلود از مایکت