خواموز هندی

در این مطلب قصد داریم پکیجی رو معرفی کنیم که شما با استفاده از ان می توانید زبان هندی را به صورت خودآموز و به بهترین حالت ممکن فرابگیرید. و این محصول اولین و بهترین پکیج خودآموز زبان هندی در ایران می باشد.

 

درباره نویسنده

استاد مسعود احسانی پور مولف پکیج خوداموز زبان هندی دارای سابقه بیش از 8 سال تدریس آموزشگاهی و مجازی در برترین اموزشگاه ها تهران و کرج.

جزء برترین اساتید در زمینه تدریس خط و زبان های هندی،اردو، و استانبولی.

و همکاری با دانشگاه و موسسات و انجمن دوستی ایران و ملل و....

خوداموز زبان هندی

توضیحات محصول

 پکیج حاضر اولین پکیج آموزش زبان هندی(گرامر+لغت) است که طبق متدهای روز آموزشی بصورت کاملا ساده و کاربردی در اختیار علاقمندان به یادگیری زبان هندی قرار گرفته است.

این محصول حاصل سال ها تحقیق،تدرس،جستجو و تلاش مستمر می باشد. که سعی شده در این پکیج با روش نوین و گویا به بهترین نحو و متدی ساده به آموزش تکمیلی قواعد زبان هندی پرداخته شود.

 

این پکیج شامل :

  • کتاب گرامر و آموزش خط دوناگری

  • کتاب لغت شامل 30000 لغت

  • 401 فلش کارت

  • لوح فشرده

کتاب گرامر

کتاب حاضر اولین کتاب اموزشی گرامر زبان هندی است که طبق جدیدترین متودها تالیف شده است. و در این کتاب قبل از اینکه گرامر وسیع زبان هندی اموزش داده شود ابتدا به اموزش خط اردو و دوناگری پرداخته شده و سپس به ترتیب و باتوجه به نیاز افراد به گرامر پرداخته شده است.

 

کتاب لغت

کتاب لغتنامه کاربردی این پکیج شامل 21 هزار لغت هندی و حدود 10 هزار لغت وارداتی به زبان هندی است که در دسته بندی های مختلف در داخل کتاب گنجانده شده است که شامل اعداد،ضمایر،افعال،لغات ضروری و... است.

 

فلش کارت ها

401 لغت کاربردی زبان هندی که در موضوعات مختلفی مثل رنگ ها،غذاها،میوه ها،احساسات و... به صورت فلش کارت در داخل این پکیج قرار دارد

 

لوح فشرده

لوح فشرده ای هم همراه کتاب ها قرار داده شده که شامل تلفظ کلمات و حروف زبان هندی،مجلات به زبان هندی،مکالمات روزمره هندی،نرم افزارهای آموزشی و... است.

 

توضیحات بیشتر و خرید به تلگرام پیام بدید